گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد
گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد

هرزه نیم وجبی به نام ماهور

 هرزه ای که اینبار  می خوام معرفی کنم حکایت جالبی داره

کسی نیست جز هرزه نیم  وجبی ماهور 

یه مطلبی رو  باید  در همین ابتدا   روشن کنم ، وقتی که پست‌ها رو می‌ذارم هرزه‌ها  شروع می‌کنند به حاشا کردن که این کامنت‌ها ساختگی هستند 

من برای اینکه جلوی این قضیه رو بگیرم کامنت‌هایی که متقابلا  هر دو هرزه واسه هم فرستادند رو عکس می گیرم   و پست می کنم.

البته از کامنت‌های کمکی وبلاگ های  دیگه هم استفاده کردم اما اونقدر کامنت‌هایی که دو هرزه به هم رد و بدل کردن زیاد هست که جای هیچ انکاری نمی مونه.


مرداد ۱۴۰۱ اشکان هرزه درخواست دوستی به ماهور  داده بود و ماهور اون موقع یا ناز می‌کرده یا اینکه واقعاً به دوست پسرش وفادار بوده  و این درخواست دوستی رو رد می‌کنه اما بدش نمی‌اومده با این هرزه ارتباط برقرار کنه 





در کامنت بالا به صراحت اعلام می‌کنه من دوست ندارم پسری به من نزدیک بشه



تا اینکه موس موس این هرزه‌ها کار دستش میده و این هم با داشتن  دوست پسر به دوست پسرش خیانت می‌کنه و  میشه هرزه و جنده ی  نیما و اشکان.

 البته زنگ تفریح اونا و هر وقت که می‌خواستند به هر مدلی که می‌خواستند باهاش زنا می‌کردند  در کامنت‌هایی که از وبلاگ خود ماهور و اشکان و نیما اوبنه ای گرفتم به این موارد به صراحت اشاره شده



 اشاره نیما  در کامنت ارسالی به  آیدا خانم 


ماهور به صراحت در جواب کامنت اشکان ابزار علاقه و  آغوش می کنه 

و البته فقط به اینا بسنده نمی‌کنه و دیگرانی مثل آرش و امیر و ... هم اضافه می‌شه و دختره که یه روز از  نزدیک شدن پسرا می‌ترسه الان به یک هرزه دم دستی و حرفه‌ای تبدیل می‌شه


و از این آغوش‌های رنگارنگ هم سیر نمی‌شه به آرش میگه در آغوشت به اشکان  میگه در آغوشت به نیما میگه در آغوشت به سگ میگه در آغوشت به گربه میگه در آغوشت

خلاصه هرزه چیزی  که نداره عفت و پاکی و آغوش ناب است و  روانشناسان گفتند هرزه ها  هر آغوشی را هم داشته باشند باز  هم نمی‌تونند آرامشی رو حس  کنند


در کامنت بالا به صراحت میگه من با دوست پسرم سکس دارم و آیا من جنده‌ام؟

خوب جنده مگه شاخ و دم داره؟ وقتی دختری با بیش از یک پسر و یه زنی با غیر از همسر خودش با کسی  بود میشه هرزه و جنده 



بله اولش زورش اومده کسی ماهوذ  رو محل سگ نمی ذاره و در رقابت با هرزه دیگه ای میره و خودش رو مفت ارزونی می کنه و خیانت به دوست پسرش



بله نیما و اشکان  پسرای دوست داشتنی هستند به جملات خوب دقت کنید.

آخه کدوم دختر با عفت و حیایی به پسری میگه من پریودم ؟

کامنت بالا کاملا دروغ هست  این بوزینه یعنی ماهور بارها در وبلاگش فریاد می زنه که هیچ کامنتی به من نداده اونوقت چطور اومده عکس هایی رو برام فرستاده ؟



فقط سکس چت نبوده و سگس حضوری با نیما و اشکان



یکی از کارهای کثیف این هرزه نیم وجبی یعنی ماهور کامنت دادن با نام من به آیدا خانم هست که خم آیدا متوجه شد هم خود ماهور اعتراف کرد

 سوال ؟

ماهور مدعی شده که خوانندگان عادی وبلاگ هستند و در کامنت بالا که ماهور برا نمیا فرستاده و در وبلاگ نیما هست نیما جمله جالبی رو می گه

سفید برفی

خب اگه نیمای هرزه ، ماهور هرزه رو ندیده باشه  حالا چه حضوری و چه عکس ، آیا می توه همچین حرفی رو بزنه؟


خب بریم سر موضوع بعدی

نیما هرزه اوبنه ای کسی که بخودش هم رحم نمی کنه کمی بهش فشار بیاری همه چی رو لو می ده 

و من با اعتراف گرفتن از نیمای هرزه خواستم ثابت کنم که هرزه ها افراد وفادار و متعهدی نیستند و براحتی آدم فروشی می کنند

و نیما هم دلارام معروف به سارا وحشی رو فروخت که ان شالله در پست بعدی  بیشتر اشاره خواهم کرد

و ماهور هرزه نیم وجبی رو

و این کامنتا رو نیما فرستاده  و ماهور خودش براحتی می دونه که این کامنت ها برا نیمای اوبنه ای هست

بله کامنتای خصوصی که ماهور هرزه برا نیما ارسال کرده و نیما هم برای من







 و هرزه نیم وجبی ماهور ابله!

تو فکر کردی هرزه ها اینجور مواقع بداد هم می رسند 

اشکان تا فهمید می خوام علیه اون پست بذارم با یه پست خداحافظی فلنگ رو بست و دوباره با اصرار تلفنی دلارام  برگشت اما الان فقط نظاره گر هست 



و من یه کد براش فرستادم و اسم دوستش رو بردم 

اما این اطلاعات رو نیمای اوبنه ای بهم داد و من اصلا اصلا  برا بدست آوردن این اطلاعات بخودم زحمت ندادم به گوشی  نیما وارد شم چون خودش همه رو لو می ده


ببینید تهدید های من به نیما رو  که البته در وبلاگ خودش هم هست و دلقک هم این کامنت ها رو دیده 



محتوای کامت بالا باضافه شش تا عکسی که نیما اوبنه ای فرستاده 

به نکته مهم سپهر که به نیما می گه دقت کنید (چرا قیمت ماهور بالاست؟)

خب تعریف جنده و فاحشه چیه؟ علاوه بر اینکه با بیش از یک نفر هستند بابت سکس پول دریافت می کنند

یعنی مشخص شد این هرزه نیم وجبی از این راه کاسبی می کنه و خرجی در میاره 


خب ماهور ابن کامنت رو حاشا کن


نیما بچه اوبنه ای و دوست  وفادارت بصراحت در جواب دلقک می گه ماهور دوست حضوری هست و باز تاکید به سفید و نرم بودنت 


بازم بگو کامنتا ساختگی هست کامنت بالا در وبلاگ نیما اوبنه ای هست



کامنت بالا برا منه و تحت فشار قرار دادن نیما که موفق هم شدم


و فریاد ماهور هرزه که به آیدا التماس می کنه که نذار از رابطه اون هرزه آشغال با نیما و اشکان با خبر بشه


و قابل توجه دوست دخترای مجازی اشکان که مدعی هستند اشکان بدور از زنا هست و البته در وستی مجزا به این موضوع کامل خواهم پرداخت


این عکس ماهور هرزه و جنده 



 عکس های زیادی ازش دارم و البته کامل که در صورت نیاز پست خواهم کرد



اوبنه ای بنام شایان دلقک

نوجوان 17 ساله اهل مریوان که اوبنه ای در اومد به اعتراف خودش




پست دوم مفصل تر خواهد بود


دم بلاگ اسکای جیز

سیناخان پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴
باید اعتراف کنم در مورد تو من اشتباه کردم پستم اشتباه بوده تو نبودی به خاطر همین پستو برداشتم و پاک کردم
ولی خیلی خوشگلی
دوس دارم فقط با من باشی


پاسخ:
به همین راحتی با آبروی افراد بازی می‌کنی؟
تو که مطمئن نبودی غلط کردی که پست گذاشتی در ضمن از ترست پستو برداشتی چون که شایان گزارش تخلفتو داده بود


کامنت فوق که با نام من  برای ماهور جنده ارسال شده برا من نیست 
ماهور جنده عوضی پست بعدی رو تماشا کن و اعترافات صربح خودت رو ببین 



با ماهور رل زدی و پاک کردی


دلارام من رل نزدم
بلاگ اسکای با تو و ماهور و بخصوص اوبنه ها یعنی قندک و دلقک رل زده

همه رو پوکوندی بلاگ اسکای 
حالا من چکار کنم؟
اینهمه زحمت بی نهایت من بر باد رفت 

مردمان یعنی اینا

: حاج عبدالله