گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد
گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد

یا زهرا (س)



امشب شب  شهادت حضرت زهرا که سلام خدا بر او باد است

به  مجلس عزای ام الائمه (س) خوش اومدید

نظرات 3 + ارسال نظر
قندک میرزا پنج‌شنبه 17 آذر 1401 ساعت 19:43

تو به چه حقی اسم منو توی وبلاگت گذاشتی؟! این کامنت مال من نیست. من حالم ازتو بهم می خوره حقه باز ظاهرالصلاه

پیرمرد ابله هوس باز!
همه رو مثل خودت بیکار نبین
جواب تو دهنی منو دیدی فوری جا زدی که تو کامنت نذاشتی؟

خدا لعنت کنه کسی که با نام "قندک" اخیرا برام کامنت گذاشته
منتظر پست زیبایی درباره خودت باش
بهت گفته بودم علیه توی پیرمرد پی زوری و خالی بند، چیزی نخواهم نوشت.
اما تو هرزه ی آشغال و خالی بند که سخت محتاج نگاهی هستی تنت می خاره و منم متخصص له کردن امثال توی آشغال
تو خودت حقه باز به ظاهر الصلاه و منم مثل خودت می بینی
منتظر باش پیری

قندک جمعه 18 آذر 1401 ساعت 07:26

راست گفتن که با خوک کشتی نگیر خودت لجنی می شی!!!
من انقدر حقیر نشدم که به پای خوک ها بیفتم.همه رو به کیش خود پنداری؟!
اسم اسلام و حضرت زهرا رو هم با دهن لجنت کثیف نکن!! تورو چه به مسلمونی ابن ملجم؟!

بله راست گفتن
خب جناب محمد امین سعادت معروف و منقوش به قندک میرزا !
ای خوک کثیف !
بدان و آگاه باش من باهات کشتی نمی گیرم بلکه با برنو صاف وسط پیشنونی نحست رو نشونه گرفتم
پس مراقب رفتارت باش
یهو دیدی انگشت نازم ماشه رو چکوند.
و باز بدان و آگاه باش
من یک مسلمانم
و افتخار می کنم
یادت باشه که خیلی ها به مولا علی علیه السلام تهت ها زدند و حتی گفتند مگر علی نماز می خوند
حالا تو هم به مولا و سرورت ایراد می گیری
من نه از علی بزرگ ترم و نه از بوعلی سینا و جناب ملا صدارا
که به اونا هم برچسب و تهمت کفر و الحاد بستن
داعش هم امروز همین کار رو می کنه
اما یادت باشه

کفر چو منی گزاف و آسان نبود
محکمتر از ایمان من ایمان نبود

در دهر چو من یکی و آن هم کافر
پس در همه دهر یک مسلمان نبود

قندک میرزا جمعه 18 آذر 1401 ساعت 07:31

بد بخت؟ تو تازه هیچی از من نمی دونی! می خوای خودم بهت بگم؟! شایددوزار گیرت بیاد از این راه ها!
آخه بد بخت من کی ام که تو بخوای آبروی منو ببری؟! وزیر کشورم؟ رییس جمهورم؟! بیچاره لیچار گو چی گیر تو میاد؟!

خیلی چیزا می دونم بگم شاخ در میاری
هم من و هم بقیه می دونند تو کسی نیستی اما تو خودت توهم برت داشته و موس موس می کنی
حداقل دو روز آدم باش و به همسر گرامیت که سالهاست رفیق و همراهت بوده برس
الان بالغ ده سال هست وبلاگ بازی می کنی چی گیرت اومد جز رسوایی پیش چشم خلق خدا و همسرت؟
فکرش رو هم نمی کردی که چت هات با نیلوفر رو روزی کسی رو کنه
فقط حیا کن
چیزا ازت دارم که رو کنم خودت رو به قبله دراز می کشی
و همه تون خوب می دونید اونچه گفتم رو عمل می کنم و هیچوقت بلوف نزدم
تو باید 4 تا جوون رو الگو باشی
باز تکرار می کنم رفتارت رو اصلاح کن تا سرور و سالارت سینا خان بهت کاری نداشته باشه و کاری به گذشته ات هم نداره
و الا شرمنده اخلاقم می شم
و می بینی چه قلم زیبا و توانمندی دارم که همه تون رو یه جا جمع کردم
همه شما مدعیان علم و ادب و سیاست و کیاست رو
و یه تو دهنی تپل نثار دهان مبارکتون کردم
و یادتون باشه سینا خان تو دهنی بعدی رو محکم تر می زنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.