گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد
گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد

تحلیل زیبای اغتشاشات امروزه

با توجه به کمبود شدید وقتی که این  روزها بخاطر شرایط جدیدم دارم  و خدا رو بابتش شکر می کنم،  نمی تونم در فضای مجازی زیاد  فعال باشم اما حیفم اومد این تحلیل زیبا رو پست نکنم و به اشتراک نذارم.

لازم به ذکر است کلاس ها و تمرینات ما از ساعت ۴ صبح شروع می شه که نیاز به شرح مفصل نداره 

دوره کد هست و بس 

میوه نمی دهد به کس

 مگر آنکس که  جان برادر که  کار کرد  

کسی که داوطلب  دوره تکاوری میشه   

باید هم حسابی انرژی بذاره تا حظ کافی ببره و الا الکی اومده .

بگذریم

این شما و اینم کلیپ زیبا از تحلیل اغتشاشات امروزه کشور عزیزمان ایران



از اینکه برا دیدن این کلیپ زیبا و طولانی وقت گذاشتید بسیار ممنونم 

دوران زیبای تمرین عاشقی در پیش است


سلام دوره کد

و روزهای قشنگی که با هم خواهیم بود

تا اطلاع ثانوی نمی تونم فضای مجازی بیام 

وقت ندارم و همه وقتم رو مشغولم  و دارم لذت می ببرم 

و خدا رو شکر کارهای شرکت هم با تعیین سرپرست جدید خوب پیش میره

در روز قبل از اعزامم  و در جلسه خداحافظی یه جمله ای بی پرده و به صراحت به همه شون گفتم

" اگه می خواهید روزی شما سر این سفره باشه پس با جون و دل کار کنید و مثل قبل تیم باشید

و اگه به ضرر دهی بیفته همه ضرر می کنیم و اینجا بسته میشه"


درین مدتی که نبودم به هیچ وبلاگی کامنتی ندادم 

و همونطور که قبلا گفتم کامنتی که با نام من ارسال میشه اگر عینا در وبلاگم بود برا منه و الا یه انگل با نام من کامنت داده