گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد
گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد

ستاره سرخ کویر می گوید:

این پست رو تا آخر بخونید دود از کله تون بلند می شه و می خوام موضوعی رو بگم که خیلی وقته درباره اش می خوام بنویسم 


در این مدت یکسال و چند ماهی  که افشاگری می کنم و کلا موضوع وبلاگم هم  تغییر کرد و شد افشاگری، حرفا و کامنت های زیادی چه بصورت عمومی  و چه خصوصی بدستم رسید و با دو گروه رو برو شدم گروهی که کار من رو نامردی می دونستند که آبروی مومن رو می برم و  و افشاگری رو حرام می دونستند و در مقابل عده ای هم بودند که طرفدار حق و حقیقت بودندو گفتند دمت گرم که خوب به این موضوعات می پردازی و چهره  واقعی یه عده رو نشون میدی.

یه عده معلوم الحال هم منو مزدور و جاسوس گروه و جناح و حتی حکومت می دونند که از اونا پول می گیرم تا افراد مومن  رو رسوا کنم که البته با بسته شدن وبلاگم در بلاگفا این افراد تو دهنی تپلی خوردند و فهمیدند که اگه من جاسوس و مزدور حکومت بودم وبلاگم رو نمی بستند 

   من فقط یه وبلاگ دارم و با نام حقیقی خودم   و با هیچ ترسی مطلب می نویسم نه مثل افراد پست فطرت ریا کار  که بیش از چهار یا پنج وبلاگ دارند و با اسامی گوناگون  به خودشون و دیگران کامنت می دند که خودتون کاملا این افراد رو می شناسید مثل قندک میرزا که با اسامی عالی جناب خاکستری، جناب خان و ... و یا خسرو فیضی که با نام های امیر نادری ، مرتضی، علی و ... کامنت می دن و چندین وبلاگ دارند

همیشه گفتم بحث افشاگری از هر بعدی ببینشمش کاملا درست و بجاست که نمونه هایی از حدیث و آیات قرآن رو آوردم که افشاگری رو مجاز کرده.

  از بعد اسلامیش نگاه کنیم می بینیم که افشاگری از صدر اسلام بوه و  نمونه اش حضرت زینب سلام الله علیه که در کاخ یزید علیه  یزید و در کاخ  ابن زیاد علیه ابن زیاد افشاگری کرد    ابن زیادی که سردار بزرگ سپاه اسلام بود و یزید هم خلیفه مسلمین جهان.  و دختر امام علی علیه السلام  چهره واقعی اونا رو به مردم نشون داد و رسواشون کرد

 و از بعد جامعه شناسی نگاه کنیم می بینیم من دارم واقعیت رو می گم و چهره کثیف و رذل یه عده رو نشون می دم که در  قاب روشنفکری یا دین و مذهب کثافتکاری
 می کنند و با این ریاکاری هاشون به دین و اصل خانواده  لطمه می زنند.

من اگر حقیقتی رو ببینم و نگم  گناه می کنم و شریک اون خطای اون ملعون ریاکار می شم  و مصداق همون ضرب المثل معروفی هست که می گه :

اگر بینی که نابینا و چاه است       اگر خاموش بنشینی گناه است

پس قطعا این افراد از من بدشون میاد و می خوان از خودشون دفاع کنند و البته بجای دفاع کردن فقط به من بد و بیراه می گن در حالیکه من با سند و مدرک حرف میزنم و این بدونید آبروی هر کسی دست خودشه . وقتی فردی میاد آشکارا خطا می کنه انتظار مخفی موندن خطاش رو نداشته باشه و باید جوابگوی رفتارش باید باشه و نمی تونه به من ایراد بگیره که چرا آبروی مومن رو می بری. که شمر و این ملجم هم نماز می خوندند و هم در رکاب امام علی  علیه السلام جهاد کردند آیا بابت جنایتی که در کربلا و یا مسجد کوفه کردند روشنگری نکنیم؟ و ماهیت این افراد رو رسول نکنیم؟


این رو هم بدونید علاوه بر اینکه خودم بصورت گذری بعضی ها رو رصد می کنم، خیلی ها میان و به من  اطلاعات می رسونند که آره این فرد اینجوری یا بیا  فلانی و فلانی رو هم رسوا کن

خب اینجوری نیست تا یکی بیاد بگه آقا سینا این فرد اینکار رو کرده و رسواش کن من قطعا هر دو نفر رو بررسی می کنم که آیا این فردی که خواستار رسوایی دیگری هست به چه دلیل می خواد اینکار انجام شه آیا دلیل شخصی داره ؟ و آیا اون فرد واقعا کاری کرده که باید رسوا شه آیا مستنداتی هست ؟

پس من برا رسوا کردن کسی خیلی دقت می کنم و فیلتر دارم و مراقبم که سکوی پرتابی برا کسی یا گروهی نشم تا اونا به اهدافشون برسند.و دیدید که خواستند یکسری افرادی من رسوا کنم اما من چنین کاری نکردم.

من به خیلی ها هشدار دادم رفتارشون رو اصلاح کردند، اگر من به کسی تذکر می دم و افشاگری می کنم    بدخواه و دشمن اون فرد  نیستم. اطلاعاتی که بدستم میرسه اگه یه رفتار عادی و ساده باشه کاری بهش ندارم همه ما عاشق میشم  و یا ممکنه دوستی داشته باشیم من کاری به این آدم ندارم. اما اگه ببینم کسی در جایگاهی که هست داره دروغ می گه و ریا می کنه دیگه ساکت نمی شینم و رسواش می کنم تا همه این فرد پست فطرت رو بشناسند و در دامش نیوفتند.

مورد بسیارعجیبی رو  اخیرا دیدم :

شخصی چند وقت پیش یکسری اطلاعات و عکس هایی از همسر فردی  که در حال رسوا کردنش بودم برام فرستاد

خیلی تعجب کردم که چطور یهو این همه اطلاعات دقیق از یکی به من رسید اینکه چطوری این فرد به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده فقط یه چیزی نشون میداد

اینکه  کاملا معلوم بود این فرد با این شخص خصومت شخصی داره.بعد از بررسی های انجام شده و رصد این فرد متوجه شدم منبعی که این عکسا رو برام فرستاده کسی نیست جز خود جناب همسر 

بله همسر ایشون یعنی کسی که رسواش می کردم  این عکسا رو برام ارسال کرده بود . بعد از رسوا کردن این فرد خانمش متوجه شده بود و این فرد برا اینکه آتویی از همسرش بگیره عکسای بسیار خصوصی اون رو برام فرستاده بود بهش گفتم من خیلی بد باشم و یا بقول تو مزدور کسی باشم  اما بی ناموس نیستم که عکسای بسیار خصوصی ناموسم رو برا کسی بفرستم 

اولش حاشا کرد و بعد از دیدن مستنداتم که بصورت خصوصی براش فرستادم ازم عذر خواهی کرد گفتم از من نباید عذر خواهی کنی از همسرت باید عذر خواهی کنی.

و اما بعد

قرار بود درین پست اسناد بسیار قوی از خانم دلآرام معروف شده به سارا وحشی رو افشا کنم تا کرک و پرش حسابی بریزه اما عقلانیتش به احساساتش چربید و از من بابت رفتار زشتش عذر خواهی کرد و من منصرف شدم

فقط جهت روشن شدن به یک موضوع اشاره کوتاه می کنم اونم موضوعی که این خانم به وبلاگ های مختلف می رفت و حتی با نام های مجهول و جار می زد که :

"...  عزیز و محترم بر شما سلام و درود

با ادب و متنانت و صداقت مطلبی رو خدمتتون عرض میکنم چون خودم ضرر کردم و زخم خورده هستم
وبلاگ گستره ای از آرامش به نویسندگی سینا باهات درارتباطه. از خصوصیات اخلاقی ایشون چقدر آگاهین؟؟؟؟؟؟؟؟
یه پسری به اسم سینا
http://spread-of-silence.blogsky.com
با این که میدونه من متاهلم بهم پیشنهاد غیر اخلاقی داد بهش نه گفتم عکس بدن خواست ندادم دشمن شد باهام و علیه من سمپاشی کرد از دستش وبمو حذف کردم ادرسمو برا خودش برداشت و ازش سو استفاده کرد و ...خیلی اذیتم کرد.با اسم و ادرس دیگران کامنت میده و همه رو به جون هم میندازه بعد تریپ پاکی برمیداره و...خیلی خطرناکه بهش نزدیک نشین.این یک نصیحت دوستانه بود.
این درباره منه فقط

مطالبش رو بخونین متوجه میشین با همه درگیره با اینایی که درگیره الان بهشون نزدیک شد اطلاعات کسب کرد و بهشون حمله کرده.مراقب باشین با تقدیم احترم"



خب منم در زیر کامنت ایشون می رفتم و از خودم دفاع می کردم و می نوشتم :

"زخم خورده همان دلآرام معروف شده به سارا وحشی هست

خب خیلی ها می تونند قصه های زیادی رو تعریف کنند شنونده باید عاقل باشه

اگر من اتهامی به کسی میزنم مدرک و مستند رو می کنم این خانم هم مدرک رو کنه

آیا شما می پذیری جوانی 22 ساله و صاحب موقعیت اجتماعی عالی و دست به جیب خودش

و البته کسی که خیلی خیلی مراقب سلامتش هست و تنش براش ارزش داره و بیشتر از اونچه که به قرآن احترام می ذاره به بدنش احترام می ذاره

بره با فاحشه ایی هم آغوش بشه ؟؟؟

اونم فاحشه که تا اون زمان شاید بیش از 100 نفر باغچه 250 گرمی اش رو آبیاری کردند  

و اونم بخوام راهی 1500 کیلومتر رو برم و باز با کسی که ده سال از خودم بزرگتر هست

هر جوری نگاه کنی دلیلی نمی بینی بخوام با این فاجشه هم آغوش بشم

اگه راست می گه شماره تلفنم رو بنویسه چون برا هماهنگی و دیدار تلفن لازمه .

برا من رفتن به امارات و عمان و قطر نزدیکتر هست تا بخوابم برم رشت و  پرواز عوض کنم

در کشورهایی که نام می برم زیبا رویانی از کشورهای برزیل، لبنان ، اکراین عزیز ، آرژانتین و ایرانی و هندی و اروپایی و ... به وفور هست و اگه بخوام به حرام آلوده بشم باید درست آلوده بشم نه اینکه با فردی با اوصاف دلآرام که متاهل هم هست گناه کنم

و اگه سری به وبلاگش بزنی براحتی این موضوع رو در کامنتای رد و بدل شدش  می بینی که ابن فرد یه هرزه و فاحشه اش است و برای فاحشه هیچ چیزی بهتر از داشتن مشتری نیست"

و دلیل حرف بالا که ایشون از من چند بار دعوت کرد نه من کامنت زیر هست


 کامنتی  که دلارام به قندک میرزا  در تاریخ 13 اسفند 1400می گه من این فرد رو چند بار دعوتش کردم نپذیرفت اونوقت می گه من کشونده رشت تا باهاش رابطه نامشروع داشته باشم:



و این هم یکی از بیست و سه عکسی که از دلارام خانم دارم رو ببینید البته قسمت غیر اخلاقیش رو حذف کردم.(گیر آوردن عکساش کاری نداشت) پس ادعای اینکه ازش عکس بدن خواستم یه حرف ساختگی و مفت بود و  اینم یکی از شماره تلفن هاش  530----0930  . و اگه عذر خواهی نمی کرد امشب همه عکسا و فیلم هاش رو بهمراه یکسری اطلاعات بکر رو می کردم  و خدا بهش رحم کرد که سر عقل اومد



و متن عذر خواهی دلآرام خانم معروف به سارا وحشی


در این پست رسما اعلام می کنم  همونطور که قبلا گفتم دیگه کاری به دلارام خانم ندارم .

شوهر بیچاره

چرا فکر می کنیم شوخی با نامحرم آسیبی به زندگی ها نمی زنه؟

همه خوب می دونیم که  فرهنگ  مردمان این سرزمین ضعف های اخلاقی  بسیاری دارد و هر روز بیشتر می شود مردمانی که از هر چیزی می خوان سوءاستفاده کنند و چقدر خونواده که  با اومدن فضای مجازی از هم پاشیده

شده . چرا همه چیز رو ساده می گیرید؟


زهرا گلی صاحب وبلاگ Zahragoolii.blogfa.com یکی از همین افرادی هست که خدا کنه سهوا باشه که تقریبا مطمئنم اشتباهش سهوی بوده و الا وبلاگش رو نمی بست، اشتباهات عجیبی رو کرده:



همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید خیلی خوشگل با آیه ای از قرآن کریم شروع کرده و بعد شروع کرده به رفتار سخیف و بسیار زشت که دو نتیجه از رفتارشون میشه گرفت یا فاحشه ای زرنگ هست که در سایه دین و قرآن داره کثافت کاری می کنه یا یه ابله  ساده هست که با رفتارش زندگیش رو به تباهی خواهد کشوند.

آخه خانم محترم ، شوهر بدبخت رو فرستادی آش بگیره و خونه خلوت دیدی و پریدی توی وبلاگ که هلو های مای هلو بگی و حاضری بزنی  واسه مردک فاحشه معلوم الحال جناب علی بحرودی (روستانشین)  ؟

خجالت نمی کشی؟ تا چش شوهرت رو دور می بینی می ری در آغوش خیال نامحرمان

چطوری روت میشه یه مسئله شخصی زنونه رو اینجا مطرح کنی؟ که بهت مبارک و باریکلا بگن و یا حرفای دیگه ؟

و برادر شوهر ررررر بهت بگه دله ؟چه شوهر بی غیرتی داری تو

تو که آدم درستی هستی چرا قاطی ۴ تا آدم بی شرف و بی ناموس می شی

فردی مثل قندک میرزا ناله سر می ده که مبادا عکس های ناموس منو رو علنی کنی اما خودش می ره با ناموس مردم می لاسه و بعد به من میگه حسود حسود حسود و ادامه میده کار خوبی می کنم که حال می کنم

این برخورد اون نشانه یه چیزه و اون اینه که این پیرمرد هاف هافو  یه بد ذات هست و بر ذات بد این پیرمرد هاف هافو لعنت 

و یا یکی مثل روستا نشین که فارغ التحصیل ارشد فقه و حدیث هست یه نکبت نجس هست و این رفتارش نشون میده نباید ایرونی باشه

و مغولان که در نیشابور جولان می دادند مادر بزرگ این رو نوازش دادند 

و الا به ایرانی اصیل چشم به ناموس دیگری ندارد و متاسفانه این بی شرف عوضی سیرمونی هم نداره و تا جایی که حوصله من اجازه میداد و بررسی کردم با ۸ تا ۹ نفر از نوامیس مردم می لاسید و این نشون دهنده لجن بودن این ملعون رو می رسونه 



خیلی پست فطرتی و بی حیایی می خواد همچین رفتار زشتی رو  کسی انجام بده مثل مهرانه خانم نویسنده وبلاگ دو سکه محبت نباش  http://dosekemohabat.blogfa.com/   که  منتظر مبارکباد سالروز تولدش از پیرمرد پی زوری بنام قندک میرزا هاف هافو  بود

آخه می دونی این خانم فارغ التحصیل حوزه علمیه است ( البته خودش برام نوشت حوضه ) و مادر دو تا بچه و اونوقت رفته از یه پیرمرد پی زوری ۶۵ ساله گدایی محبت کنه و گله کرده  که چرا تولدش رو تبریک نگفته با اینکه قبلش بیش از ده نفر بهش تبریک گفته بودند اما این فاحشه منتظر تبریک همه است و ولعش زیاد و از پیرمرد پی زوری هم نمی گذره .اره پیرمرد پی زوری بنام قندک میرزا  که به رهبر معظم انقلاب بارها توهین و ناسزا گفته بود و جالبه این خانم علاوه بر اینکه عکس رهبری وبلاگش رو مزین کرده همیشه از رهبر می نویسه اونوقت منتظر تبریک تولدش توسط دشمن رهبر هست


و این چهره واقعی مهرانه خانم هست که دنبال لاسیدن هست هر بار با یکی 

و‌ سیرمونی هم نداره


یعنی علاوه بر شوهر با نامحرمان در اردوهای راهیان نور و یا  مثل اردوی زیارت قبر شهدا می لاسه که هیچ از فضای مجازی هم نمی گذره و  گزارش لحظه ای و تصویری برا علی بحرودی روستانشین می فرسته و درلباس چادر و چفیه دور گردن کثافت کاری می کنه 


و خون همین شهدا رسواش کردند که هرزه آشغالی هست که نگو و فیلم بازی نکن 

 


دقت کنید به جمله ای که زیرش خط کشیدم 

از صبح تا شب شوهر بدبخت بره بیرون کار کنه و پول در آره که چی؟

این خانم یعنی زهرا گلی  روزش رو  با هرزگی در بغل این و اون بگذرونه

یکی دیگه حالش رو ببره اونوقت پول صابونش رو شوهر بدبختش بده


شوهرت وبلاگت رو می خونه  و چیزی بهت نمی گه ؟

یا بی غیرت هست یا مثل خودت علاوه بی غیرتی کثافت هست با هر دو‌خیلی ساده اید باز صد رحمت به پدر دلارام یا همون سارا وحشی که اگه یکی دیگه باهاش حال می کرد پول صابونش رو از همون کثافت می گرفت و می گیره

اما تو چی؟

و افرادی مثل امیر معلم، روستا نشین ، قندک میرزا و مجید وفا شما خیلی بی شرفید که با  داشتن زن و بچه دنبال ناموس مردمید 


بعد این ۴ تا عوضی از شهدای مدافع حرم می زنید؟

آخه عوضی های بی  شرف اونا رفتن جون دادند که شما به ناموس مردم طمع کنید؟

خاک بر سر همه تون.


حالا یکی مثل خسرو فیضی یا همون امیر نادری بودید یه چیزی

این حروم زاده است و بابا ش معلوم نیست جناب فیضی بوده یا جناب نادری

که حروم زاده بازی در میاره و دخترهای کم سن ‌و سال رو  فریب می ده تا در وبلاگش مطلب بنویسه و بعد سو استفاده کنه 

اون حروم زاده است و حرجی بر او  نیست شما چرا ای ملعونین؟


solid man این یه ضرب المثل هست که میگه: جای دیگه میده پول صابونش رو از ما می خواد

جناب استفاده از ضرب المثل نشون دهنده سن هست ؟


چه دانشمندانی داریم ما


ای کاش حیا داشتید چون آنکس که حیا دارد دو رو (گربه صفت) نمی شود

بعضی ها فاز وطن پرستی گرفتند و یا فاز دین اما یادشون می ره سالها یه سر به پدر و مادر  و یا خواهر و برادرشون بزنند از وفاداری و صداقت حرف می زنند اما سرشار از دروغ و ریاکاری هستندبرا اینکه خودشون رو آدمای مثبتی جلوه بدند به  هر دستاویزی چنگ می زنند (گربه اند دیگه )

این افراد همیشه تاریخ  بودند و خواهند بود 

علی بحرودی (روستا نشین) فردی با  تحصیلات کارشناشی ارشد حقوق و مدعی در همه چی بلدی ساکن روستایی از نیشابور

وبلاگی داشت  سراسر از حرفای قشنگ و کپی پیست شده از جاهای دیگه و   و البته تحلیل های آبکی خودش با  بحث های روانشناسی و گاهی حتی جامعه شناسی آب دوغ خیاریش و معبر خواب بودنش و مفسر سیاسی و طب سنتی ببخشید طب من درآوردی اسلامی ، لوله کش، بنا بود و غیر و البته  و  هوس باز  . 

همونطور که در پست قبل اشاره کردم به همسر اولش تهمت میزنه و  سخت کتکش میزنه و بعد اینکه بیچاره رو با اردنگی  از خونه می اندازه بیرون،  و آبروش رو در و همسایه می بره .  اون بیجاره طلاق می گیره و این زن  بخاطر نیاز شدید مالی و خلا  محبت میره صیغه این و اون شدن و آقای بحرودی زورش میاد و باز مزاحمش میشه که صیغه این و اون نشو بیا صیغه خودم بشو (وقاحت از این بدتر) و برا اینکه اون زن  رو  تسلیم حماقت هاش کنه از دیدار فرزندش محروم می کنه و بدروغ به پسرش می گه مادرش مرده . این جناب هرزه فقطمثل همه هرزه ها زیر شکم براش مهمه 

اونوقت همین فرد میاد صحبت از صداقت می کنه و  وفاداری و احترام به جایگاه زن . چرا ؟ چون کمبود محبت داره و هوس بازه و از این طریق می خواد  با داشتن زن دوم دختران و زنان دیگه ای رو فریب بده مثل مهرانه خانم و زهرا خانم (زرگلی)  رو که این هر دو زنان متاهل هستند

در زیر گفتگو مرد متاهل و مدعی دینداری و  وفا داری با زن متاهلی بنام زهرا (زهرا گلی) متاهل  رو می بینید و جالبه بحث خوندن قرآن دارند و این خانم به سفارش روستا نشین این کامنت ها رو پاک کرده و وبلاگش پر از شده قرآن و تفسیرش   ( واقعا تف بر هر دوی شما و خجالت بکشید هرزه های عوضی )



و همون موقع هم جناب روستا نشین در کامنتی برا من نوشت که با خر سکس می کرده  وببینید ادب و ادبیات یه فرد تحصیل کرده فقه و حدیث

یعنی هم بخودش گند زد با اون قیافه مسخره اش هم اصلا براش مهم نیست بی ادبی در خون این بحرودی هرزه است.


و ببیند هر و کر زهرا گلی رو در برایر حرف بی ادبانه این هرزه و چقدر هم ذوق می کنه

واقعا جامعه ما به کجا سقوط کرده که دو نفر متاهل  . مدعی دین و تحصیلات اسلامی اینجوری با هم قرار خوندن قرآن می ذارند و به این بهونه با هم می لاسند 

 به والله العظیم سوگند  که قرار عاشقانه دو  شرابخوار شرف داره به قرار این دو هرزه و آشغال بظاهر مومن و مومنه




خدا لعنت تون کنه که دین شده ابزار لاسیدن شما کثافت های  بی حیا


و گدایی محبت مهرانه خانم متاهل از پیرمرد 65 ساله متاهل  که هر دو مدعی دینداری اند و آیات و روایات پر شده   در وبلاگشون


و مهرانه خانم فاحشه مادر دو تا بچه هم هست و اینجوری گدایی محبت می کنه و می لاسه اونم با یه پیرمرد

و در کامنت های پست قبلی ام هم این پیرمرد هرزه اعتراف کرد که کار خوبی می کنه با زنان و دختران می لاسه که خدا هر دو این فاحشه ها رو لعنت کنه 


باز خدا پدر دلآرام (سارا وحشی)  رو بیامرزه که از دین مایه نمی ذاره و آشکارا می گه من کارگر جنسی ام و شغلم اینه  و مثل این آشغال ها دین رو بد نام نمی کنند



و هرزه دیگه ایی  که مدعی مسلمانی و روشنفکری هست و شعر هم  می گه رو قبلا درباره اش  اجمالی گفتم و الان بیشتر می گم  یعنی خسرو فیضی یا امیر نادری سارق شعر که از انجمن شعر انداختنش بیرون



همونطور که ملاحظه می کنید سارا وحشی که رفیق فابریک خسرو فیضی هست در وبلاگ همین فرد اما با نام  امیری نادری ایشون رو خسرو خان خطاب می کنه 

  در تصویر پایین جناب امیر نادری شعر دلبرانه ای رو برای خانم سارا وحشی می نویسه و در این شعر  از تخلص شاعریش یعنی  "خسرو " استفاده می کنه


و در دو  تصویر بالا می بینید که مثلا  امیر نادری می گه تجربه وبلاگ نویسی نداره اما در کامنت زیر چیز دیگه ایی رو میشه و سارا وحشی می گه خوان هشتم لینک شدی


و خوان هشتم چیه که سارا وحشی امیر نادری ملعون رو لینک می کنه ؟ یکی دیگه از وبلاگ های این گربه دروغگو هست  اما با نام خسرو فیضی و  با قدمتی 7 ساله 

در حالیکه در عکس بالاتر گفته تجربه مدیریت وبلاگ نداره 

راستی این خسرو فیضی هرزه اینجوری با خانم دلآرام حرف میزنه و التماسش می کنه اما سارا وحشی محل سگ نمی ذاره و برام تعریف کرد  این یه پیرمرد هست که با سمند سفیدش میاد دنبالم و گفت توی چت این مرتیکه بی حیا به عمد حوله رو از دور کمرش باز کرد  تا اینکه در وبلاگ امیر نادری عکس نحسش رو گذاشته


و خوشحالی جناب قندک میرزا و امیر نادری(خسرو فیضی) از رفتن من 

یعنی رفتن تیم تشکیل دادند و متحد شدند علیه من و هیچ غلطی نمی تونند کنند



جناب خسرو فیضی (امیر نادری) !

کاملا معلوم و مشهودهست که حروم زاده تویی چون  دو  تا شخصیت با دو تا اسم و فامیل داری یعنی دو نفر پیدا شدن که مدعی شدند پدرت هستند یکی اسمت رو گذاشت خسرو با فامیلی خودش یعنی فیضی و اون یکی دیگه اسمت رو گذاشت امیر با فامیلی نادری ، بهتره از ننه ات آمار بگیری 

آخه گربه تو خودت حروم زاده ای و اونوقت  همه مثل خودت آشغال می بینی که البته  هر دم  هم با یکی در  لاسی 

گربه تو نیومدی التماس کردی و دستمال کشیدی که رسوات نکنم و آقا سینا جوانمرد خطابم می کردی ؟

گربه ی  گربه زاده شایدم  میمون زاده تو در خوان هشتم سیاسی می نوشتی و از ترست قایم شدی و یه مدت ناپدید شدی و باز دم در آوردی

تو که از یه پخ من خودت رو خیس می کنی اندازه دهنت حرف بزن پیرمرد هرزه 


و در پایان قسمتی از ایمیل های رد و بدل شده من و بلاگفا رو می بینید



همونطور که می بینید اولین ایمیل بلاگفا به من  29 مارس بود و من به دلیلی که عرض کردم  توجه نکردم  و این جرقه به ذهنم زد بذار مسدود شم تا بازخورد دیگران رو ببینم و  تا اینکه در 10آوریل وبلاگم رو  بلاگفا بست که  بخاطر کوتاه شدن پست از گذاشتن بقیه مکاتبات صرف نظر می کنم  و این رو هم  به این دلیل گذاشتم تا یه عده مثل جناب تابش و دلآرام خانم (سارا وحشی) حرف مفت نزنند که در زیر کامنتشون رو در وبلاگ سارا وحشی می بینید


دلآرام خانم لااقل کامنت من رو که تابش برات فرستاده بخون 

در کجا نوشته بالا ذکر شده که به من تلفن زدند، فیلم زیاد دیدی و متوهم شدی

اگه دین ندارید آزاده باشید

همه ما از افراد دو رو که حرف و عملشون یکی نیست بدمون میاد بخصوص از افراد مدعی

حالا این فرد هر کی می تونه باشه و البته هر چی این فرد مدعی تر، انتطار از اون فرد بیشتر

 زنان و مردانی از این سرزمین ایران عزیز خوش درخشیدند  از روز نخست تشکیل این کشور شیر مردان و شیر زنان تا به امروز و  چه اندک مردان و زنانی که به کشور خویش خیانت کردند و  دروغ گفتند.

درین فضا به اصطلاح مجازی  نیز کسانی مثل مهرانه خانم(دو سکه محبت)، دنیا خانم، و عالی جنابان امین سعادت(قندک میرزا)،  علی بحرودی (روستا نشین)، امیر (معلم)، مجیدوفا، احمد  خان بابایی فیضی (مامیترا) که مدعی دینداری و روشنفکری هستند  و یا خانم سارا وحشی،  و عالی جنابان خسرو فیضی(امیر نادری)، بابک غلامی (خاطره ها) و ... مدعیان روشنفکری و آزادی بی قید و شرط هستند و  رفتارهای بسیار سخیف و پستی انجام دادند که حیف نام آدمیت که  بر شما بنامیم ای آدم نما های حیوان صفت

قبلا دست اینا رو کردم و درین پست بطور اجمالی در باره اینان خواهم نوشت تا بیشتر شناخته شوند.

 

مهرانه خانم (دو سکه محبت) مادر دو فرزند که پست های وبلاگش بظاهر انقلابی و مذهبی اند  اما در کامنت ها آشکارا با مردان زیادی می لاسه و این یعنی شرم بر تو باد مهرانه خانم.

خانم مهرانه شما که دارای تحصیلات حوزی هستید و مادر دو فرزند چرا؟

آیا دین بهت اجازه داده که با مردان بلاسی؟

آیا اخلاقیات انسانی اجازه می ده با مردان در حال عشق و حال و عیش حرام باشید؟

از خون شهدا که درباره اش می نویسی خجالت نمی کشی؟

می دونم کمبود محبت داری از نام وبلاگت پیداست

و برا کسب محبت حتی حاضری با پیرمرد معلوم الحالی یعنی آقای  امین سعادت (قندک میرزا)  بلاسی 

قندک میرزایی که  بارها و صراحتا به رهبر معظم انقلاب که سنگش رو به سینه می زنی توهین کرده و تو هم پیاله اش شدی

 و ازش گله کنی که چرا تولدتت رو بهت تبریک نگفته

وقتی بودم باهاش حرف نمی زدی اما بخاطر غیبت خود خواسته دم درآوردی شروع کردی به لاسیدن و چت سکسی

دست میریزاد دختر چادری

 با پیرمرد نامحرم شادمانی کنی که سینا به فنا رفت و مدعی شدی که سرور و سالارت آقا سینا آخرتش رو خراب کرد


حیونکی ها چه ذوقی کردید

سینا خیلی بدی بزم زیبای شبانه این پیرمرد پیزوری و این بانو رو بهم زدی !

ای بد ای بد ای بد اصلا 7 تا بدی تو 

نه مهرانه خانم این تویی که آخرتت رو برا کسب دو زار محبت نامحرم خراب کردی و به باد دادی و می دی بخودت بیا

و با جناب علی بحرودی (روستا نشین) عشق بازی ها کردی و رطل گران باختی اونم با معشوقه خر  

چه جالب براش هم عکس های سفرت رو فرستادی و هم قوتو 

جناب روستا نشین کارشناسی ارشد فقه و حدیث دارند و بصراحت در کامنتی به من نوشت که نیاز جنسی اش رو با خر بر طرف می کرده و وقتی من این کامنتش رو پررنگ کردم گفت اون کامنت برا من نیست

و من می دونستم که دروغ می گه بنابراین بهش گفتم بجون پسرت قسم بخور قسم نخورد و گفت جون پسرم برا مهمه و ترسید قسم بخوره چون قسم دروغ پرونده پسرش رو می بست

خب این فرد هم مثل تو کمبود محبت داره البته خیلی بیشتر از تو 

یه نگاه به پست خداحافظی اش بنداز، حیونگی بعد از عمری هم آغوشی با خر و داشتن دو همسر و اینهمه دوست دختر مجازی بازم کمبود محبت داره

جناب علی بحرودی (روستا نشین) هم با خران در  آغوش کشیده  و سکس کرده ای و هم در پی صیغه همسر اولت هستی  او ن بدبخت   بخاطر رفتار خشن و تهمت های ناروات  ازت  طلاق گرفت و همسر دوم اختیار کردی و این بنده خدا هم چون ازدواج دومش هست زبان در کام گرفته و از ترس تنهایی بهت داره  باج می ده و چشمش رو روی کثافت بازی هات بسته دیگه چی می خوای که اینقدر کمبود محبت داری؟

و بعد از اینکه همسر اولش ازت طلاق گرفت میره منتش رو می کشی تا صیغه ات بشه نه دیگران

خریت ازین بالاتر

البته از کسی که با خران هم آغوش میشه بالاتر از این نمیشه انتظار داشت اما تو چرا مهرانه خانم؟

تو از شهید و شهادت می نویسی اونوقت با روستانشینی که به زن شهید توهین کرد 

عکس های سفرت به مرقد  شهید بزرگوار سلیمانی عزیز رو براش خصوصی می فرستی

و براش قوتو می خری و پست می کنی 

آخه حق داره قوتو بخوره کسی هم بالین با خران شده شدیدا به قوتو نیاز داره 

اما تو چرا؟

مهرانه خانم دیدی  عالی جنابان  روستا نشین و قندک  میرزا وقتی بودم فعالیت وبلاگ نویسی شون کم شد و حتی روستا نشین خداحافظی کرد بخاطر رسوا  شدنشون بود 

و زمانی که  وبلاگم رو مسدود کردم این دو پیرمرد  بدبخت، دم در آوردند و شروع کردند به لن ترانی 

و پریشب که براشون کامنت گذاشتم  که سرور و سالارتون سینا برگشته هر دوشون ی مجددا خداحافظی کردند فرار کردند یعنی فرار کردند

چون می دونند از هر دوشون کلی آتو دارم

جناب امین سعادت( قندک میرزا ) !

شما که به دست پام افتاده بودی که دیگه ازت نگم و از دروغگو های شاخدارت ننویسم  و ازم عذر خواهی کردی  و منم  برات نوشتم که دیگه درباره ات نخواهم نوشت و ننوشتم  چرا  وقتی وبلاگ قبلی ام رو بستم دم در آوردی و علیه من نوشتی و پیمان شکستی؟ 

البته از تو بعید نبود کسی که به دینش خیانت می کنه و از دین سواستفاده می کنه چرا پیمان نشکنه 

به زنش خیانت می کنه به دوستان وبلاگیش توهین می کنه معشوقه اش نیلوفر رو فاحشه خطاب می کنه  اصلا از تو بعید نبود  ای منافق دو رو که پیمان بشکنی

دروغ های شاخدار جناب قندک میرزا که  وبلاگش رو به  عالیجناب خاکستری و جناب خان هم تغییر نام دادبسیار زیاد هست :

نوشته بود در جمع آوری کتاب علامه جعفری بهش کمک کرده بود  کتاب سال 65 چاپ شده این نوشته بود سال 71 با علامه در چاپ کتاب همکاری داشته 

نوشته بود جانباز شیمیایی هست و طنز پرداز روزنامه آفتاب گردان که معلوم شد مادر زاد فلج قلبی داره و راننده اتوبوس بوده نه روزنامه نگار که همه اینا رو با ادله در وبلاگ قبلی ام ثابت کردم و رسواش کردم که چطور با دختری که بهش می گفت بابا و دخترم می لاسید و به زنش رو نفرین کرده بود که مزاحمش شده

 و من بعد تماشا کن پیرمرد پر حاشیه

خب سرکار خانم مهرانه !

دنبال محبتی باش 

با داشتن دو فرزند که باید الگو باشی براشون نه اینکه در  فضای مجازی فاحشه گری کنی

می خوای فاحشه گری کن فاحشه باش، ایرادی نداره هر جامعه ایی نیاز به فاحشه داره  تو هم یکی مثل سارا وحشی و دنیا ترشی فروش و یا مهرناز جوان

 اما  از دین و شهدا مایه نذار در سایه دین و مذهب و چادر اینکار رو نکن

نرو با قندک میرزایی که هم به فرزند شهید  توهین کرد و  هم به رهبرت 

با این پیرمرد معلوم الحال هم پیاله نشو

از روی شهدا خجالت بکش  همون شهید و رهبری که سنگشون رو به سینه می زنی 

برو آشکار کثافت کاری کن اما نه در سایه دین و من بهت کاری نخواهم داشت همونطوری که به  سارا وحشی کاری نداشتم

سارا وحشی بارها التماس کرد که حضوری ببینمش و باهاش سکس کنم بشرطی که  علیه اش چیزی ننویسم

اومد و در وبلاگم بیش از دهها کامنت گذاشت اما جوابش رو ندادم چون متوجه شدم نمی خواد اصلاح بشه و می خواد جنده بمونه خب بمونه 

بقول برتراند راسل جامعه شناس و فیلسوف شهیر و عزیز ولزی در کتاب زناشویی و اخلاق که فرمود:

زنان فاحشه ضریب ایمنی یک جامعه رو بالا می برند چرا؟ چون وقتی شما ها سرویس می دید و توالت جامعه هستید کسی کاری به زنان سالم جامعه نداره و اگه این حرف این بزرگوران رو می فهمیدند متاهلین ما جوانی می کردند و در زمان تاهل دنبال کثافتکاری  و خیانت به همسر نمی افتادند

                                                                        بله دیگه کاری به سارا وحشی نخواهم داشت هر چند بعد رفتنم خیلی ذوق زده شده بود چون اون کارگر جنسی هست

و خدا رو شاکرم که با رفتار من باعث شد شوهر ابله اش ماهیت دلآرام خانم (سارا وحشی) رو بشناسه و داره طلاق می گیره و اینجوری دیگه من بعد سارا وحشی خیانت نمی کنه و آزادنه از راه کارگری جنسی درآمدرایی خواهد کرد و شما هم  مهرانه خانم می خوای همکار سارا وحشی بشی راحت باش اما دم از دین نزن آی باریکلا

 معشوقه قدیمی دلآرام (سارا وحشی)  جناب خسرو فیضی با نام جدید امیر نادری براش کامنت می ذاشت و دلبری می کرد


خسرو فیضی حروم زاده تویی که شعر اون پیرمرد رو دزدیدی و با نام خودت منتشرش کردی که انجمن شعرا وقتی فهمید با اردنگی انداختت بیرون

جناب خسرو  بی سواد علم شنگه  درسته نه الم شنگه (هر چند عده ایی بی سواد مثل تو الم شنگه هم می نویسند اما تو که مدعی شاعری هستی چرا درستش رو نمی نویسی؟) خب از یه سر گروهبان نیروی انتظامی که با درجه ستوان سومی  باز نشسته شده بیشتر از این نمیشه انتظار داشت

تازه در پروفایلش نوشته کتاب می خونه و عشقش کتابه و معلوم شد هم سارق ادبی هست و شعر یه پیرمرد رو دزدیده  و هم سواد نوشتن درست درمون هم نداره


 خسرو فیضی که پارسال با سارا وحشی سکس چت می کردی و با ماشین سمند سفیدش اینو به محل کارش می رسوندی  و در سکس چت  حوله  رو به عمد از دور کمرت انداختی خجالت نمی کشی بدبخت، با زن مردم می لاسی و یادت باشه مزن در کسی را تا نزنند درت را. (بهتره کمی جویای حال خانمت باشی )

آخه   خسرو فیضی ای پیرمرد 52 ساله بازنشسته نیروی انتظامی  خجالت بکش تو دختر دانشجو داری (البته از هر دست بدی با همون دست می گیری )

خسرو فیضی یادت هست وقتی معلم بوشهری رو رسوا می کردم  می اومدی و کامنت مودبانه می ذاشتی تا رسوات نکنم منم گفتم کارت ندارم و چون تو هم عهد شکستی پس تماشا کن و  پست بعدی بیشتر درباره ات خواهم نوشت 

سرکار خانم مهرانه مثل دنیا ترشی فروش باش ادای دینداری در آورد و وقتی فاحشگری و لاسیدن با نامحرمان رو رو کردم غیبش زد اما دلتنگ امیر(معلم هست) و براش می نویسه اما دیگه ادای دینداری در نمی آره و آشکارا سر پیری فاحشه گری می کنه و با  خیلی ها هست از جمله مجید وفا  و امیر معلم  و ...

امیر معلمی که معلم دینی و عربی در یکی از روستاهای بوشهر در مقطع راهنمایی هست فقط ادعای خدایی نکرده

تا الان  مدعی اجتهاد  و امام و مرشد هست و برای خودش پیامبری می کنه  

و هم انقلابی گری و غیبگو شده  و البته خواب گذار اعظم در لباس دین دختران و زنانی پیر و جوانی رو فریب می ده و مردم رو از پسر عمه پاسدارش می ترسونه و اطلاعات سپاه ، اما با زنان و دختران زیادی بوده مثل خانم ها آسمان، دنیا، مهرناز دختر 19 ساله و البته سارا وحشی زن متاهل

که البته بعد از اینکه رسوا ش کردم  فعالیت وبلاگیش به صفر نزدیک شده و کسی وبلاگش نمیره  

این از مزایای کار آقا سیناست 

راستی سارا وحشی دمت گرم که قصه معلم نمونه خیالی رو برا امیر معلم ساختی حیونکی خودش هم باورش شده بود که معلم نمونه استانی شده و شبکه سه و شبکه استانی  نشونش دادند و خیلی ها هم دیده بودند من جمله خودت 

بهر نیتی اینکار رو کردی دمت گرم که خوب این عقده ای بیمار رو ادب کردی که هم کمبود شخصیت و مهم بودن داره  و هم  در سن پیری بدنبال زنان و دختران مردم بود و اگر کسی علیه اش حرفی می زد فحاشی می کردو این فحاش معتقد بود شیعه علی هست و مومن و من  سراغ ندارم  که مومنین فحاشی کنند و ناسزا بگند اما عالی جنابان قندک میرزا که مدعی همنشینی با علامه جعفری داشت و وبلاگش پر از آیات و روایات و یا علی بحرودی(روستا نشین) که ارشد فقه و حدیث و همخوابه با خران و این معلم بوشهری فقط ناسزا می دند و فحش

مهرانه خانم هرزه باش اما مثل بابک غلامی ادای روشنفکری در نیار که با داشتن زن و فرزند به همسرش خیانت کرد و می کنه

و یا مثل مجید وفا نباش که دختر دانشجو داره و مدعی دینداری اما با زن و دختر نامحرم می لاسه

شاید دوست داری مثل آقای امین سعادت یا قندک میرزا باشی که پست خداحافظی اش نوشته خیانت نکنید اما خودش به همسرش خیانت کرد و با دختران و زنان پیر و جوون هم  می لاسه و با دختری به نام  نیلوفر معروف به قو  که اونم مثل تو تشنه محبت هست می لاسید

 جالب اینه که  جناب قندک میرزا در اوایل آشنایی با نیلوفر خانم بهش عمو جان و حتی بابا جون و دخترم می گفت

در یک کلام مهرانه خانم خودت باش

اگه مذهبی هستی مذهبی باش اگر فاحشه ای فاحشه باش دو جور نباش که این حالم رو بهم می زنه

 خانم درخشش اون عکس پیرزنی که قبلا در وبلاگم دیدی عکس دنیا ترشی فروش بود نه سارا وحشی

بر روی اسامی وبلاگ افرادی که نام بردم کلیک کنید (لینک وبلاگ هاشون هست)


عید زیبای فطر بر مومنین و مومنات واقعی مبارک باشه بقیه هم برن گم شن 

ضمنا من  در هیچ وبلاگی،  با هیچ نامی ،  درین مدت و قبل اونم کامنتی به کسی ندادم و امروز فقط  نویسنده  چند وبلاگ رو دعوت کردم به خوندن مطالبم 

و خدا پدر و مادر کسی که رو بجای من  و یا با نام  من کامنت میده  رو لعنت کنه  درین شب عزیز و همیشه لعنت شون کنه هم پدرش رو هم مادرش 

و سخن آخر این پست 

دلارام خانم (سارا وحشی) تویی که مدام جای من بخودت کامنت میدی خجالت بکش

نوشتی به وبلاگ من سر نمی زنی


اما تا لحظه نوشتن این خط  این پست ، امروز 36 بار به وبلاگم سر زدی  البته از ساعت 12:15 فقط .

بعد  نوشتی سر نمی زنی و در عکس زیر یه تعدادی که در صفحه جا می شه رو می تونید ببینید

مومن کیست؟

قرآن در سوره ی عصر  همه ی انسان ها را در خسران و زیان می داند، غیر از کسانی که به زیور ایمان و عمل صالح، به صورت توأمان آراسته باشند.

وهمینطور  در آیه  25 سوره بقره می فرماید: «وَ بَشِّرِ الَّذِین آمَنُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ...»

صراط مستقیم، یعنی در هر وضعیتی که هستید، موازین شرعی و عرفی را رعایت کنید، روی خط باشید، خط قرمزها را بشناسید

خداوند سبحان در قرآن می فرماید ایمان دارای  دو باله : علم و عمل. علم به تنهایی با کفر هم قابل جمع است و عمل به تنهایی با نفاق می تواند همراه باشد.

و همچنین  در آیه 124 سوره طه  می فرماید: و من اعرض عن ذکری فان له معیشه ضنکا. اعرض عن ذکری، یعنی وقتی از مسیر صحیح زندگی و صراط مستقیم خارج
می شود، فان له معیشته ضنکا، یعنی زندگی اش خراب می گردد.

شمر، ابن ملجم  هر دو هم نماز می خوندند هم روزه بی سحری می گرفتند و به زیارت حج می رفتند و قاری قرآن بودند که هیچ 

چه عمل صالحی بالاتر ار اینکه در رکاب امیرالمنین در راه خدا شمشیر زدند 

و دیدید یکی سر شیر خدا رو شکافت و دیگری خون خدا رو سر برید

فک نکنید با قل قل کلمات مسلمانید و شیعه 

فکر نکنید با مشرف شدن به زیارت قبور شهدا می شوید پیرو ولایت و بسیجی

 بسیجی بودن چفیه بدور گردن نیست

شیعه یعنی با امام بودن و در کنار امام زمانت نیست 

و مومن بودن قاری قرآن و درس قرآنی خوندن و نماز شب خوندن نیست

شیعه یعنی هر چیزی امامت  گفت انجام بدی هر جا امام پاش رو گذاشت تو هم پات رو بذاری 

نه از امامت تندتر بری و نه کند تر

دختر شیعه که مدعی هست پیرو زهرای مرضیه هست باید دقیقا اونجوری رفتار کنه که حضرت زهرا سلام الله علیها رفتار می کرد

اگر حضرت زهرا از کور خودش رو پوشوند زبونتون لال، مشکل روانی که نداشت و اشتباه هم نکرد

اونوقت دختر شیعه و حتی زن شیعه شوهر دار، اینحا میاد با نامحرم ها گل می گه و گل می شنوه

برای مرد نامحرم عکس های سفر زیارتیش رو می فرسته و حتی براش قوتو می گیره

خاک بر سرت اگر تو خودت رو شیعه بی بی دو عالم می دونی

توجیه می کنی که حضرت زهرا سلام الله علیه در مسجد سخنرانی کرد؟

مثال می زنی که دختر رسول اکرم صلوات الله علیه به سلمان گفت به دیدن ما بیا

استناد می کنی به اینکه همسر غیرت هستی و شیر خدا به بلال می گه بیا و گاهی برای من اذان بگو

الحق و الانصاف که خیلی خرید خیلی

هی نیایید به سرور و سالارتون آقا سینا  بگید:"حرمت مومن از دیوار کعبه بالاتر است"

ایها الحماریون و ای ابا شکم ها و زیر شکم ها بهوش باشید

شما مومن واقعی  بشید اونوقت ادعای ارث کنید

شما جمعی دنیا پرست و هوا نفس پرستید نه مومن و مومنه 

نمی خواد واسه من استدلال بیارید که مومن و مومنه اید خودتون رفتارتون رو  بررسی کنید که آیا لاسیدن با نامحرم از مبانی هوسرانی هست یا در راه خدا بودن؟

خوب دقت کنید کنید به این جمله :

فرض کن یه مجتهد و عالمی از جهاد در راه خدا برگشته و داره حج بجا میاره و در حال بجا آوردن نماز هست اما عمدا قبله رو کج می ایسته آیا نمازش قبوله؟

اگه به شما باشه آره قبوله و یک درجه کج ایستادن که چیزی نیست. 

اما همه می دونیم که نمازش قبول نیست چون در جهتی خلاف گفته خالق هستی ایستاده.

من رسوا می کنم افراد دو رو رو نه مومنین و مومنات رو

«مولی امیرالمؤمنین علیه‌السلام»:لاتَفَعَلْ ما یَشینُ العِرضَ والاِسم.

هیچ‌وقت به کاری که باعث بدنامی و لطمه زدن به حیثیت تو می‌شود اقدام مکن. (فهرست غرر، ص ٢٤٢)


«امام محمدباقر(علیه‌السلام)»:ثلاثةٌ لَیسَ لَهُم حُرمَةٌ: صاحبُ هَویً مُبتَدِعٍ و الاِمامُ الجائِرُ و الفاسِقُ المُعلِنُ بِفِسقِه.

سه نفر هستند که حیثیت و حرمتی ندارند: دنباله‌رو هوای نفس بدعت‌گذار، پیشوای ظالم و ستمگر، و فاسق علنی بی‌باک. (قرب‌الاسناد، ص ٨٢)

 اینایی که من رسواشون کردم  دنباله رو هوای نفس بدعت گذا ند و  فاسقانی که علنی فاحشه گری می کنند مثل مهرانه خانم(دو سکه محبت) ودلآرام خانم( سارا وحشی)

و حتی از لج من دارن هی با این و اون می لاسند و گل می دن و دل می دن و قلوه می گیرند 

 «مولی امیرالمؤمنین علیه‌السلام»:مِنَ اللُّؤْمِ أنْ یَصونَ الرَّجلُ مالَهُ وَ یَبذُلُ عِرضَهُ.

کسی که برای حفظ مال خود، آبروی خود را بر باد می‌دهد نشانة پستی و فرومایگی او است. (فهرست غرر، ص ٢٤٢)

شما ها برا اینکه غرور کاذبتون رو حفظ کنید از آبروی خودتون مایه می ذارید پس پست و فرمایه هستید

حضرت علی (ع) :   در مجلسی که اهلش نیستی شرکت کنی پس اگر اهانت بشنوی حق اعتراض نداری . نصایح صفحۀ 281

هان ای تو  مدعی که خودت رو با تقوا می دونی چرا در بزم لاسیدن با نامحرم گوی سبقت از کسانی که مدعی نیستند می ربایی؟

مهرانه خانم (دو سکه محبت)!

شما رفتی از امین سعادت (قندک میرزا ) گله کردی که چرا تولدتت رو بهت تبریک نگفته یعنی اینقدر کمبود محبت داری ای مادر دو فرزند.

امام علی (ع)  در نصایح صفحه 252 می فرماید :  عالم بی عمل و فاقد تقوای الهی همچون درخت بی میوه است . مهرانه خانم(دو سکه محبت ) جناب علی بحرودی (روستا نشین) و جناب احمد فیضی (مامیترا) شما دروس حوزوی خوندید شما چرا با نامحرمان می لاسید ؟ و جالبه هر سه نفرتون متاهلید و میان سالید

مهرانه خانم حواست باشه که  امام علی فرمود : زن بی حیا و عفت همچون غذای بی نمک است.                      

و باز امام علی (ع) فرمود  : نتیجه دوستی با اشرار جذب بدی و شر است مانند باد که از گذرگاه متعفّن می گذرد با خود بوی تعفّن می آورد. نتیجه دوستی با نیکان جذب خیر و نیکی است همچون باد که از محل خوشبو و عطر داری که می گذرد با خود بوی خوش می آورد.                     
مستدرک الوسائل جلد 2 صفحۀ 64

مهرانه خانم چرا با کسی که به فرزند شهید توهین کرد و به رهبرت توهین ها کردیعنی جناب قندک میرزا  دوستی می کنی ؟

میری زیارت قبور شهدای گمنام اونوقت با علی روستا نشین که به زن شهید حسودی می کنه همکلام میشی و دوستی می کنی؟

با علی روستا نشینی که با خر معاشقه و سکس کرده(اعتراف صریح خودش یا بقولی از دهنش پرید) و جالبه جناب دوره گرد که اهل جبهه و جنگ هست می خوان پشت سر روستا نشین نماز بخونند

بخودتون بیایید و توبه کنید  فقط همین

ستاره سرخ کویر

سینا، ستاره سرخ کویر می درخشد تا گستره ای از آرامش را به ارمغان آورد برای دل بی قرار اما پاک نهاد و پاکیزه سرشت

و آتشی است گر گرفته که می سوزاند دل های منافقین را که در لباس دین، روشنفکری در فضای مجازی به فحشاگری و هرزه گی مشغولند و خوش دل که کسی این کفتاران را نمی بینه.

تا به امروز عده ایی رو رسوا کردم و این قصه ادامه دارد

و اما سخن روز

مخاطبم شما هرزه ها و فاحشه ها هستید همه اونای که رسواتون کردم و یا حتی تا به امروز رسوا تون نکردم .

از رفتنم بسیار مشعوف شدید و به رقص و پایکوبی گذراندید و شادمان ار آن که روزگارتان بر وفق مراد گشت

و عمرو عاص صفت و شمر مسلک دست بر هم سائیدید که آخیش سینا رفت

و ندانستید که شکارچی قهاری چون سینا بی جهت نهان نمی شود

و دامی ناب بهر مفلوکانی چون شما گسترانید که آقا سینا استادی است کیس

یادتون باشه سرور و سالارتان آقا سینا، هیچوقت تیرش به خطا نمی روه

سه بار خداحافظی کردم و هدفم این بود که چهره واقعی عده ایی رو بشه اما نشد و با راه انداختن  این بازی، چهره این افراد کثیف و پست رو شد که بزودی در باره این کثافت های هرزه خواهم نوشت.