گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد
گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد

مردمان یعنی اینا

مردان و زنان بی نظیر همه ی تاریخ بشریت 


نظرات 11 + ارسال نظر
... شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 05:58

سلام آقا سینا
ایول به مردان با خلوص نیت، پاکدامن، مخلص، با خدا، مومن، با اخلاق و... درود بر شرف و انسانیتشان.

سلام
درود خدا بر مردان مرد

❦مَْلَْکِْهْٔ❦ شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 13:58 http://mmoonnaa.blogfa.com

فقط مَردان!!!!!!!!!!!!!!
بهتره بگید مَردُمان

دقیقاً همینطوره
اگر همسران و خواهران این مردان نبودند بزرگمردی و جوانمردی های این مردان بی نظیر، گم و حتی از بین می رفت

❦مَْلَْکِْهْٔ❦ پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 19:58 http://mmoonnaa.blogfa.com

خدا بهم قدرت و صبر داده
ولی بازم همچنین

نیلوفر دوشنبه 6 شهریور 1402 ساعت 22:37

سلام
راسته که سارا وحشی رو با یه مرد متاهل گرفتن؟
بخاطر همین نیست؟

سلام
هیچ بار کجی به منزل نمی‌رسه

حامد جمعه 10 شهریور 1402 ساعت 15:00

جواب این مهتاب رو بده خو
واقعا که هر دوتاتون لجبازید

اون جنده است
تو دهنی که من به این‌زدم تا عمر داره یادش نمی ره

.. پنج‌شنبه 16 شهریور 1402 ساعت 13:10

میشه بفرمایید کدوم کارت شبیه اوناس؟؟؟

خدا رو شکر خیلی از کارهام

گلشیفته فراهانی سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 19:36

خوشم می یاد ترسیدی و‌حذفش کردی
با دم شیر بازی نکن
ممکنه این بار نبخشمت

دلارام!
ای کارگر جنسی و بی ارزش که دست به دست میشی
من نه از تو عفریته با اون هیکل مرخرفت می ترسم نه از هیچ‌کس دیگه ای
سینا خان به لطف خدا با ترس بیگانه است
بلاگ اسکای داره مسخره بازی در میاره
باید فکر یه وبلاگ در جای دیگه باشم

خیلی از پست هام رو پاک کرده

گلشیفته فراهانی سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 20:39

غلط میکنی با اسم و آدرس نیما به مهتاب کامنت میدی احمق

حرف مفت نزن
من با اسم هیچکس جایی کامنت نمی دم
این‌ کار افراد بی پدر و مادر و ابنه ای هست مثل نیما و مهتاب

امین چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 17:19

ما که داستانو میدونیم حالا تو هی خالی ببند

داستان چیه؟

حاج عبدالله پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 ساعت 11:39

با ماهور رل زدی و پاک کردی


دلارام من رل نزدم
بلاگ اسکای با تو و ماهور و بخصوص اوبنه ها یعنی قندک و دلقک رل زده
همه رو پوکوندی بلاگ اسکای
حالا من چکار کنم؟
اینهمه زحمت بی نهایت من بر باد رفت

روانی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 ساعت 20:08 http://aram760.blogfa.com

چقدبیکارین شما

آی گفتی آ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد