گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد
گستره ای از آرامش

گستره ای از آرامش

سینا، پسر کویر، همچون ستاره سرخ کویر می درخشد

اخیرا

ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان بر انسان های پاک سیرت و نیک سرشت و نیک رفتار 

مطلب مهمی رو متذکر می شم

اخیرا شخص و اشخاص پست فطرتی که تیغ رسوایی من بر گردن فاسدشون نشسته با نام و آدرس وبلاگم در وبلاگ ها کامنت می ذارند و هر چرندی که لایق خودشون هست رو می نویسند

که خدا هم خود این افراد رو لعنت کنه و هم پدر و مادرش رو.

و الحق و الانصاف لقب کفتار و خوک کثیف برازنده این اشخاص هست که رفتاری چنین پست و حقیرانه ای از خودشون نشون میدن


همون‌طور که قبلا بارها گفتم باز هم تکرار می کنم شاید خواننده ای تا بحال نخونده باشه

من اگر در وبلاگی کامنتی بذارم عینا اون کامنت در کامنتای خودم خواهد بود و اگر کامنتی که منتسب به منه و در باکس کامنتای من ندیدید مطمئن باشید اون کامنت برا من نیست


بقول امام حسین علیه السلام اگر دین ندارید آزاده مرد باشید


شما با من مشکل دارید چرا دیگران رو آزار می دید که این نشونه پستی و حقارت شماست

و اما مطلب بعد 

بخاطر محبت بلاگفا و حذف وبلاگ قبلیم من این وبلاگ در اینجا ایجاد کردم

در ۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱

و با توجه به حذف برخی از پست هام بخاطر محبت بلاگ اسکای وبلاگ دیگه ای رو با همین نام در محیط وبلاگ نویسی آوا بلاگ به آدرسhttp://spread-of-silence.avablog.ir/   ایجاد کردم


جالبه یه ابله هرزه حرف مزخرفی زده با این مضمون که 

تا بحال آوا بلاگ بگوشش نخورده و آوا بلاگ خواننده ای نداره

و بعد از اینکه رفته و دیده حرف خنده داری زده و گفته اونجا یه وبلاگ تجاری هست 


اولا اینکه تو ابله و بی اطلاعی و تنها چیزی که به گوشت خورده  صدای حماقتت بوده

ثانیا آوا بلاگ یکی از محیط های وبلاگ نویسی هست که خوانندگان خودش رو داره 

ثالثا اونجا وبلاگ تجاری نیست ممکنه کسی در اونجا  وبلاگ تجاری و اقتصادی داشته باشه اما صرفا وبلاگ تجاری نیست 

همانطور که در بلاگفا و بلاگ اسکای هم وبلاگ های تجاری و اقتصادی زیاد هست


رابعاً که این رابعاً مهمتر از بقیه است

ای ابله هرزه!

برا من اصلا نام و آوازه محیط وبلاگ نویسی برام مهم نیست

من یه صفحه می خوام که اونجا مطالبم رو بنویسم و مخاطبان من صرفا مربوط به اون فضا نیست 

مخاطبان من مخاطبان شما هستند  که در بلاگفا و جاهای دیگه دارید

مگر الان  در این وبلاگ، غالب مخاطبان من از بلاگ اسکای هستند؟

نخیر هرزه مفلوک!

مخاطبان من مخاطبان شمایند  تا شما رو به اونا بشناسونم

و برا همین هست که خود توی ابله بار بردار نام مخاطبانت رو خ ا ک ب ر س ر ی کردی و آدرسی ندارند که هرچند اغلب اونا خودتی و مخاطبی نداری و اندک مخاطبانی  هم که داری   هرزه هایی هستند   مثل خودت که رسواشون کردم البته منهای یکی دو نفرشون که افراد شریف و نیک سرشت و آدم حسابی هستند  مثل ملکه خانم که علیه این بانو نوشتید و مجبور به جواب شد 


و امثال تو افراد هرزه دیگه هم  مثل قندک‌‌ میرزا  و معلم  هستند که قندک‌‌ جرات نداره  کامنتی رو تایید کنه  و معلم هم  آدرس کامنت گزاران محترم رو حذف می کنه


فقط و فقط مطمئن باشید من تا زمانی که بخوام می نویسم و هیچ چیز و هیچ کسی هم نمی تونه مانع رسواگری من بشه

و خوشحالم که کارم  باعث روشنگری عده ای شد و از شما دور شدند  و خدا رو بابتش شاکرم

و خوشحالم که بساط فسق و فجور شما کاسبان بی شرفی و بی حیایی رو جمع و یا مختل کردم

و خدا رو شکر نتونستید عصبانیت خودتون رو پنهان کنید


شما هرزه ها به من خرده می گیرید چرا رسواگری می کنم

من از شما خرده می گیرم چرا هرزگی می کنید؟

خجالت بکشید و حیا کنید و شرف داشته باشید

هر چند گراز و لاشخور ها با حیا و خجالت و شرف بیگانه اند


و در پایان این پست مطلب مهم دیگه رو می خوام عرض کنم:

همون  هرزه  دوزاری که آدم حسابی تف کف دست این آشغال نمی اندازه
می گه خب کاری نداره میری با اسم خودت کامنت ناجور میدی و اما تو وبلاگت نمی ذاری

می گم ای هرزه دو زاری تو که اینقدر باهوشی مراقب باش ناسا نبردت

آخه کسی نیست به این هرزه مفلوک و درمانده که وبلاگ جعلی زده بگه
یا اصلا خودم می گم
چرا و به چه علت برم با اسم و آدرس خودم به مردم کامنت ناجور بدم و بعد بیام منکر شم ؟
چه چیزی قراره گیرم بیاد؟
قراره مخ کسی رو بزنم؟ خب اینجوری که بخوام رفتار کنم طرف رو فراری می دم